Hoe?

Wij reizen in kleinere groepen, vanaf 6 tot 15 deelnemers, en dit met 2 to 3 begeleid(st)ers naargelang het aantal deelnemers. Wij reizen per vliegtuig en/of per autocar, voorzien van alle comfort.

 

Hotels

Wij hebben gekozen voor gezellige drie- en viersterrenhotels, gelegen in een aangename omgeving. Wij verblijven in half pension alsook in hotels met de populaire all-in formule.

 

Kamers

Wij overnachten in twee- of driepersoonskamers. Er is natuurlijk ook de mogelijkheid om een éénpersoonskamer te reserveren mits toeslag en altijd op aanvraag.

 



Aandacht voor ieders wensen

Eénmaal ter plaatse gaan wij gezellig samenzitten met een welkomstdrankje, worden er goede afspraken gemaakt en kan iedereen zijn wensen laten kennen ivm. de kamerverdeling, uitstappen, etc.

 

Het is tenslotte hún vakantie. De begeleiders zullen dan alles regelen in de mate van het mogelijke. Ter plaatse worden kluisjes gehuurd om het geld, tickets en waardevolle voorwerpen in op te bergen, dit om verlies te voorkomen.

 

Voor de regeling voor drankjes in het hotel en tijdens excursies legt iedereen hetzelfde bedrag uit en één van de begeleiders zal dit bijhouden en alle consumpties hiervan betalen. Het is praktisch onmogelijk om telkens iedereen apart te laten betalen.

Begeleidingsteam

Onze deelnemers kunnen 24u/24u rekenen op ervaren begeleiders die steeds instaan voor: 

 

1) bijstand bij het nemen van de medicatie indien nodig

2) het organiseren van uitstappen 

3) wisselen van geld indien nodig en toezicht op het beheer van het zakgeld

4) kaartjes schrijven 

5) het oplossen van problemen indien die zich voordoen 

 

 

Het begeleidingsteam doet steeds al het nodige om iedere deelnemer tevreden te stellen! 

Correcte afhandeling

Op het einde van de reis wordt er voor iedereen apart een fiche opgemaakt met de afrekening en een beknopt verslagje van de reis.

 

Dit wordt meegegeven onder gesloten omslag. De deelnemers die zelf hun geld wensen te beheren, moeten dit vermelden op de medische fiche om problemen te voorkomen. Voor hen wordt er vanzelfsprekend ook geen afrekening gemaakt op het einde van de reis. Het is belangrijk dat de medische fiche nauwkeurig ingevuld wordt.  Ze moet samen met het inschrijvingsformulier naar Anders Aktief opgestuurd worden of ingevuld op de website.

voorwaarden

Onze reizen zijn gegarandeerd vanaf 6 deelnemers, uiterlijk 4 weken voor afreis. Bij minder deelnemers kan de reis kosteloos worden geannuleerd. Uiteraard kan de deelnemer een andere reis kiezen uit ons aanbod. 

 

Bij reservatie wordt een bestelbon via mail of per post toegestuurd. Wij vragen een voorschot van 30% van de reissom. Het saldo moet voldaan worden 1 maand voor vertrek. De documenten (vliegtickets, vouchers hotel, reisverzekering) worden door de begeleidster meegebracht naar de luchthaven. Ongeveer 1 week voor afreis ontvangt u een vertrekbrief met alle gegevens en info over de reis. 

 

Prijzen zijn telkens inclusief: 

Vlucht, transfer van de luchthaven naar het hotel en terug, maaltijden volgens programma en begeleiding. 

 

Niet inbegrepen in de prijs: 

Niet-vermelde maaltijden, dranken, persoonlijke uitgaven, annulatie- en reisbijstandsverzekering, uitstappen en inkomgelden.  

 

Een annulatie-en reisbijstandsverzekering kan steeds worden bijgeboekt. De prijs verschilt per reis en staat vermeld op het inschrijvingsformulier. 

 

Voor een vlot verloop van de reis is het noodzakelijk dat de medische fiche zorgvuldig en voor elke deelnemer afzonderlijk ingevuld wordt. 

Veel leesgenot bij het uitzoeken van uw vakantie in ons programma!

het Anders Aktief team